Warrior Factory | Treninzi
632
page-template-default,page,page-id-632,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive

Vrste treninga

PHM funkcionalni treninzi

Body Form/Fat Burn

HELD

PHM funkcionalni treninzi

Fokus na celom telu

Prirodne pokrete

Rezultat koji traje

Prava kondicija

(Brutalna efikasnost)

Bilo da je tvoj cilj mršavljenje, povećanje snage ili jednostavno vraćanje u kondiciju – ovaj ekstremno efikasan program je kreiran da ujedini najbolje prakse vežbanja za dostizanje TVOG cilja u domenu fizičke spremnosti. Svaki trening i svaki deo treninga je pažljivo osmišljen od strane našeg trenera da pruži svakom učesniku bilo kog nivoa (početnik ili majstor) najbolje iskustvo i rast. TVOJ rast. Rast ciljeva i samopouzdanja, mišica, izdrživosti i kvaliteta života. I na tom putu nećeš biti sam – ponosimo se na ekipu koja iz dana u dan sa podrškom i pažnjom jedan prema drugom pomera granice i stvara timski duh.

Rezultat? Pravo funkcionalno telo koje više nego samo izgleda – spremno za bilo koji izazov. Prava kondicija.

Nazad

Fat Burn/Body form

Treninzi sa Vedranom

Dinamično

Pogodno za početnike i naprednve vežbače

Body Form je program kojim razvijamo oblikovano, relativno snažno telo i pravilnu posturu. Ovim
konceptom akcenat se daje jačanju mišića pre svega centra tela (stomak, leđa) . Ovakav vid vežbanja omogućava nam da otklonimo bol i nelagodnosti koje se javljaju usled višečasovnog sedenja, stajanja ili hodanja koje od nas zahteva svakodnevnica. Program je za koji ne morate biti posebno spremni (odmorni,talentovani, fizički aktivni).
Ovaj koncept oslanja se na vežbe Pilatesa, mobilnosti i vežbe snage. Napravljen je tako da vas pripremi za izazove ako ste na svom fitnes početku ili održava vaš stečeni nivo forme.

FAT Burn je dinamičan program koji ima za cilj pokretanje metaboličkih procesa i trošenje većeg broja
kalorija kroz angažovanje mišica celog tela. Program je srednjeg/višeg inteziteta. Pogodan je za polaznike svih nivoa pripremljenosti jer se u okviru samog treninga zadaci prilagođavaju grupi i pojedincu kroz manje ili više izazovne varijante. Program se sastoji iz tri dela. U uvodnom bloku zagrevanja se kroz vežbe mobilnosti i dinamičke fleksibilnosti pripremamo za glavni deo treninga. U okviru glavnog dela treninga smenjuju se vežbe snage poput čučnjeva, iskoraka ili sklekova i kardio vežbe – skokovi, trčanja u mestu, poskoci, vijača i druge, čijom kombinacijom se pokreće topljenje masti. Trening se završava trećom fazom kroz opuštanje i lagano istezanje kako bismo iz sale izašli odmorni, zadržali samo pozitivne efekte treninga i eliminisali mišićni zamor i eventulanu kardiorespiratornu zamorenost. Kvalitet ovog koncepta treninranja je i u tome što omogućava primenu različitih trenažnih metoda (metod parova, kružni, piramida i drugi) koje telu omogućavaju da pronađe induvidualni recept za brz napredak. Takođe, program je koji se radi uz muziku koja je tu da nas inspriše i dodatno motiviše.

Nazad

HELD

HELD PHM (high efficiant Low duration) trening je namenjen svim osobama koje nemaju mnogo vremena za fizičku aktivnost. HELD PHM je visoko efektivan trening zato što za malo vremena sagoreva veliki broj kalorija i što je najvažnije poboljšava funkcionalnost i povećava snagu (High efficiant).

Trening je osmišljen tako da je osnova glavnog treninga izometrički (statički) režim rada. Kao i PHM funkcionalni trening, ovaj trening je sastavljen tako da pokriva sve mišićne regije sa blagim akcentom na mišiće jezgra (abdominalno gluteralnu regiju). Trening traje svega 30 minuta (Low duration).

Nazad

PROGRAMI

Vođeni

treninzi

Poligonski kružni treninzi

Većina termina u našoj sali je rezervisana za grupne treninge. Zašto? Verujemo da zajedno smo jači. Bez obzira da li si došao prvi put ili vežbaš sa nama godinama – sada si ovde a znači deo si ekipe “ratnika”. Ekipe spremne da pomogne jedan drugome na putu do cilja, bilo savetom, dodatim tegom ili iskrenim “Baci pet! Bravo!” posle napornog treninga.



 

Vođeni
treninzi

Poligonski kružni treninzi

Vođeni trening podrazumeva posećivanje treninga van uobičajene satnice grupnih treninga. Trener kreira trening po Vašim potrebama i ciljevima. Ono što vođeni trening izdvaja od individualnog je to što u istom terminu može da bude još nekoliko osoba (maksimalno pet) koje su takođe na ovom programu treninga.

Ovaj vid vežbanja pogodan je za osobe koje žele veću interakciju sa trenerom u ispunjenju svojih fitnes ciljeva, a takode je pogodan za osobe koje ne vole velike grupe.

Individualni
treninzi

Poligonski kružni treninzi

Svi programi u Warrior Factory mogu da se realizuju u vidu individualnog treninga. Ukoliko imate posebne ciljeve i zahteve, koji ne mogu da se realizuju na grupnim treninzima, individualni trening je pravi izbor.

Individualni treninzi sprovode se u zasebnim terminima (u dogovoru za trenerom), a program se kreira prema Vašim potrebama i ciljevima. Ukoliko želite, trener može da Vam pomogne i da napravite plan ishrane koji će pratiti Vaš trening plan.